• Mot clé
  • Catégorie
  • Ville    
S'il vous plaît s'enregistrerpour postuler à cette offre.
15 Juil 2017

Temps Plein Administratief ondersteuner HR

Brussels

Description de L'emploi

Vlaamse Overheid
Ville: Brussels BRU BE
Als administratief ondersteuner HR ben je de administratieve draaischijf van het team HR. Dit houdt onder andere volgende taken in:

Je bent aanspreekpunt voor leidinggevenden en personeelsleden van Het Facilitair Bedrijf voor diverse vragen, zoals vragen over overuren, prikklok, stages, enz. Je verzorgt de telefonische permanentie en beheert onze algemene mailbox.

Je bent ook tussenpersoon tussen Het Facilitair Bedrijf en het dienstencentrum personeelsadministratie. Je zorgt voor een correcte doorstroom van informatie tussen het dienstencentrum en onze personeelsleden.

Je staat in voor de opmaak van HR rapportering, zoals het opvragen van personeelslijsten uit de rapportenshop, waarna je hier overzichten van opmaakt, je verzorgt de rapportering en communicatie over medewerkers die in- en uitstromen, enz.

Je ondersteunt de evaluatiecyclus en maakt hiervoor in het personeelsbeheersysteem evaluatiedocumenten aan en wijzigt deze waar nodig.

Je beheert onze sharepointsite

Tot slot ondersteun je het HR-team op administratief vlak. In die rol sta je in voor het inplannen en de verslaggeving van ons teamoverleg. Je maakt interne vacatures bekend en plant selectiegesprekken in, je verstuurt ziektekaartjes, verzorgt mee het onthaal van nieuwe personeelsleden in catering en schoonmaak, enz.

Profiel
Goede kennis excel

Klantgericht

Flexibel

Stressbestendig

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op LinkedIn Deel op Google+ Deel via e-mail. Lokale e-mail client is nodig.

Jobgerelateerde competenties

  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, … invoeren volgens instructies

Persoonsgebonden competenties

  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Contactvaardig zijn
  • Samenwerken als hecht team
  • Regels en afspraken nakomen
  • Plannen (= ordenen)
  • Resultaatgerichtheid
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Omgaan met stress
  • Klantgerichtheid
  • Zelfstandig werken

Diploma’s

  • 3de graad algemeen vormend secundair onderwijs (ASO3)

Aanbod
vervangingscontract voor een periode van vermoedelijk 5 maanden (1 oktober 2017 tot 28 februari 2018) in de graad van medewerker (C111), voor meer informatie over de arbeidsvoorwaarden ga naar www.werkenvoorvlaanderen.be (oa. volledige tussenkomst voor woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …)

villes : Brussels. Les catégories d'emploi : Stage. Types d'emplois : Temps Plein.

Postuler pour cet emploi

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *