• Mot clé
  • Catégorie
  • Ville    

Konvert Interim
Ville: Ruisbroek VOV BE
This is a full-time, permanent position in our main headquarters of Ruisbroek, Belgium. You will be part of a small operation and IT support team and will participate in the following day-to-day activities:

  • Objective of the project is
  • Develop Warehouse Management Application for eCommerce
  • Improve Warehousing processes and reduce delivery costs
  • Allow for international roll-out to Warehouses and Suppliers
  • Have future-proof foundations to increase IT flexibility and time-to-market of new features & improvements
  • Full design and development of
  • Warehouse Management Application
  • All internally developed backend tools supporting the warehouse
  • Collaboration within full company

You’ll be responsible for the roll out support, the design and the development of housekeeping functionalities within the Warehouse Management System (WMS). You will be mainly responsible for:

  • Providing Operation Support during the WMS roll out in Shift Modus (6 am till 10 pm)
  • Develop Housekeeping functionalities to facilitate future operational support
  • Building the WMS Knowledge center
  • Identify area’s for improvement within Warehouse operations
  • Assist in the WMS roll out •Good knowledge of C# on .NET Framework 4.5 & ASP.NET MVC 4
  • Good knowledge of SQL 2008 design & implementation
  • Hands-on experience with Visual Studio 2012, IIS7/8
  • Knowledge of Source Control System (GIT, …) is a plus
  • 1-3 years relevant working experience in a professional web environment
  • You speak fluent English and Dutch and/or French
  • You will work in shifts in order to support the warehouse operations De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem. De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, …). De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst. De werkpost configureren aan de behoeften van de gebruiker en functietests uitvoeren. De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers. Defecte componenten of stukken vervangen of herstellen. Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren. Een netwerk van informatica- of bureauticamateriaal bekabelen. Het materiaal en de uitrusting schoonmaken en instellen. Informatica-uitrusting demonteren en de onderdelen sorteren met het oog op hergebruik of recyclage. Kosten en herstellingstermijnen inschatten en een kostenraming voor de interventie opmaken. Onderdelen van informatica- of bureautica-uitrusting assembleren of integreren. Oude versies van informatica- of bureauticasystemen implementeren (tijdelijke oplossing) * A fun, varied work experience in a growing company where you’ll keep learning
  • The opportunity to follow several internal and external trainings
  • A permanent position, in complete immersion with the latest technologies
  • An attractive salary package with many company benefits
  • A good work atmosphere

Interesse? Aarzel dan niet langer en bezorg ons je persoonlijk cv via aalst@konvertoffice.be of bel ons op het nummer 053/80.34.78 Tot dan.