• Mot clé
  • Catégorie
  • Ville    

Scientific administrator/operator

Posté par | 16 septembre 2017 |

Belgian Institute for Space Aeronomy
Ville: Ukkel BRU BE
The Space Weather group is currently looking for a motivated candidate to fill the position of Scientific administrator/operator.

The prospective colleague will support the group in performing administrative and logistic tasks like writing meeting reports, document management, budget preparation for project proposals, organizing meetings etc. Within the individual projects, she/he will also contribute to more specific tasks such as writing/implementing technical procedures, collecting/reviewing inputs from project partners, preparing/executing product acceptance test plans, writing user manuals and providing/updating content of web pages.

On a part time basis the person will also support the operation of the SSCC for which good communication skills and basic knowledge of space weather are required. Training material will be provided to acquire the necessary understanding of space weather as needed. As SSCC

operator she/he will be mainly responsible for providing first line support to users of the SSA SWE Service Network and to monitor the various components of the Network.

Additionally the person is also expected to actively participate in project related meetings and teleconferences.

basic knowledge of physics, knowledge of space weather is a plus;

• excellent communication skills in English (oral, written);

• good interpersonal skills and sense of initiative;

• dedication and enthusiasm to work independently and in a team;

• flexibility to adapt to changing priorities and needs;

• ability to work towards deadlines;

• availability to occasionally attend meetings and workshops abroad.

Candidates must have a degree in Science, Mathematics or Engineering (university level or higher education of the long type). Candidates with a PhD are not eligible for this position.

Additional Information

Selection process
After evaluation of the application letters selected candidates will be invited for an interview. Because of the international environment in which the projects are carried out, the interview will be conducted in English.

If successful, the candidate should be available to start as soon as possible. If you are interested in applying for this position, please send your CV and a motivation letter with the reference « D14_RUIMTEWEER » at latest by 15 September 2017 via email to the HR department ( hr-ae@aeronomie.be ) with Dr. E. De Donder ( erwin.dedonder@aeronomie.be ) and Dr. N. Crosby ( norma.crosby@aeronomie.be ) with the HR department ( hr-ae@aeronomie.be ) in copy. For more specific information about this vacancy you can contact Dr. Erwin De Donder or Dr. Norma Crosby by email.

Requirements

Offer Requirements

  • REQUIRED LANGUAGES

    ENGLISH: Excellent

    DUTCH: Excellent

    FRENCH: Basic

Skydoo
Ville: Ukkel BRU BE
**Skydoo** is een belangrijke speler op de Europese markt met als missie het geven en implementeren van oplossingen voor mobiliteit, IT, archiefopslag en kantoorautomatisering met hoge toegevoegde waarde. Skydoo heeft gereputeerde partners zoals Microsoft, Winbooks en Xerox, wiens kennis en ervaring goed gekend en gewaardeerd worden in dit sector.

**Functieomschrijving: **

  • Ontwikkeling van websites (statisch, dynamisch, CMS & E-Commerce)
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • Klantmanagement: opstellen van nodige specificaties, opvolgen van projecten, klantenondersteuning
  • Debuggen, troubleshooten, lay-out en scripttaal in diverse browsers (IE, Firefox, Safari & Chrome)

**Uw technische achtergrond: **

  • Je beschikt over een Bachelor diploma in Web Design, Web Development, Webmaster of een equivalent
  • Je hebt ervaring met CMS
  • Je hebt een brede technische kennis van web-ontwikkeltaal en web-gerelateerde talen zoals HTML, CSS
  • Je beschikt over een goede kennis van PHP, MYSQL en JavaScript ( **Voor Back-end Developer: ** uitstekende kennis van PHP & Laravel)

**Profiel: **

  • **Je bent uiterst creatief**
  • **Je bent heel gemotiveerd en kan zowel zelfstandig als in groep werken**
  • Je hebt een sterke interesse voor nieuwe evoluties en ontwikkelingen in het domein van Web Design technologie
  • **Je bent klantgericht en bent bereid om te reizen naar je klanten in heel België**
  • Je bent sterk in het oplossen van problemen en hebt uitstekende analytische vaardigheden
  • Je bent proactief en kunt prioriteiten stellen

Talen: Nederlands en/of Frans. Kennis van het Engels is een voordeel.

Domein: Minisystemen Meewerken aan de testfase en oplevering van ontwikkelde toepassingen

Documentatie opstellen Gebruikers, klanten en diensten adviseren en hen technisch ondersteunen Domein: Micro-informatica Domein: Databanken Domein: Client-server Domein: Geïntegreerde beheerprogramma’s – Enterprise resource planning Maatregelen nemen voor informatiebeveiliging, risicodetectie (malware, cyberaanvallen, …) en reactie op incidenten Ondersteuning bieden bij presales

Antwoorden op aanbestedingen

Commerciële voorstellen uitwerken (bedragen, middelen, realisaties, termijnen, …) Functionele behoeften van de onderneming of de klant analyseren

De technische eigenschappen van het product bepalen volgens het lastenboek Technische oplossingen uitwerken

Configuraties of architectuur voorstellen, evalueren en keuzes voorstellen die zijn aangepast aan de functionele behoeften Indicatoren uitwerken en opvolgen

Controleren of de normen en standaarden door de informaticateams toegepast worden (analyses, exploitatie, productie, …) De aan nieuwe technologieën verbonden risico’s identificeren en beheersen

Veranderingen aanbevelen De realisatie van projecten superviseren en coördineren De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren Domein: Informaticanetwerken Een integratieproject (implementering) of ontwikkelingsproject van hardware- of softwareoplossingen leiden of begeleiden Normen, standaarden, methodes, tools en procedures voor betrouwbaarheid, onderzoek of informaticaproductie bepalen en toepassen (kwaliteit, beveiliging, …) Domein: Kantoorautomatisering De activiteiten van een team coördineren Domein: Software-engineering Technische documenten formaliseren en opstellen (lastenboek, technische specificaties, …) Domein: Telecomnetwerken Het toepassen van de privacywetgeving in de organisatie bewaken

Het overzicht m.b.t. de verwerking van persoonsgegeven beheren

Contactpunt zijn voor de privacy commissie Domein: Exploitatiesystemen Meewerken aan een audit van informatiesystemen

Veranderingen aanbevelen Controleren of het risicobeheer van de informatiesystemen van de onderneming toegepast wordt (beveiliging, vertrouwelijkheid, betrouwbaarheid, …) Informaticateams informeren of opleiden over de technische aspecten (werking, beveiliging, risico’s, …) of het gebruik van nieuwe informatica- en telecommiddelen

**Ons aanbod: **

  • Een volledige opleiding met vorming over onze producten en oplossingen
  • Een belangrijke functie in Web Design in een jong en aantrekkelijk bedrijf, gespecialiseerd in de High-Tech sector voor SMEs, ondernemers en start-ups
  • Een stage van 6 maand

**Geïnteresseerd?**

Maak jij graag deel uit van ons jong, dynamisch en getalenteerd team? Stuur dan je CV en motivatiebrief door naar **cv@skydoo.be**met als onderwerp **FRONT-END/BACK-END DEVELOPER INTERN**.

Gelieve ook te specifiëren welke programmeertalen je het best beheerst, zodat we een beter inzicht krijgen in je vaardigheden. Vergeet niet om ons je portfolio of voorbeelden van je werk te laten zien!

Un comptable (H/F)

Posté par | 3 août 2017 |

L’Ecole européenne de Bruxelles I
Ville: Ukkel BRU BE
Sous l’autorité hiérarchique de l’administrateur de l’école et du comptable principal, le comptable est responsable de:

la vérification des données des élèves par rapport à la catégorie (I, II ou III) chaque année scolaire

la gestion du minerval des élèves de cat III

la gestion des frais scolaires pour les élèves des sites d’Uccle et de Berkendael

l’envoi des factures aux parents (clients) et rappels

l’envoi des dossiers des impayés aux avocats de l’école et suivi des dossiers

la création des clients dans le logiciel comptable (SAP)

toutes les démarches pour l’exonération TVA du personnel détaché

la rédaction des courriers, documents, contrats, certificats ou attestations à délivrer au personnel, aux parents et aux autres agences

la gestion comptable des sorties scolaires pour le cycle primaire et des voyages scolaires pour les sites d’Uccle et de Berkendael

le calcul des frais de mission des inspecteurs

l’imputation des commandes et des factures en SAP

la préparation des extraits bancaires pour imputations dans SAP

Profiel :
Au minimumun diplôme de Bachelier en comptabilité (obtenu en cours de jour)

excellente maîtrise du français (oral et écrit) et bonne connaissance de l’anglais, la connaissance du néerlandais étant un atout

excellente maîtrise des outils informatiques (excel) et des réseaux; la connaissance de SAP étant un atout

flexibilité d’organisation, proactivité et capacité d’assurer le suivi des dossiers de façon autonome

bonne organisation personnelle, précision et rigueur dans les tâches administratives

certificat récent de bonne vie et mœurs (type 2).

Une expérience dans un milieu international est un atout.

Aanbod :
un contrat à durée indéterminée soumis à la législation belge dans ses dispositions sociales et fiscales (voir statut du PAS sur www.eursc.eu)

Un environnement de travail multiculturel et stimulant

une scolarisation gratuite pour les enfants des employés des Ecoles européennes

un salaire brut mensuel calculé sur base d’un plein temps € 3.559,42 brut

un job varié avec beaucoup de contacts

30 heures dont les modalités seront définies de commun accord.

Assistante Marketing/Communication

Posté par | 31 juillet 2017 |

FIVEFASHION
Ville: Ukkel BRU BE
Nous sommes une agence commerciale basée à Uccle sous l’enseigne FiveFashion. Nous représentons une dizaine de marques belges et étrangères dans le secteur du prêt-à-porter et de l’accessoire et nous recherchons un/une stagiaire. 5 Stage de 3 ou 4 mois minimum

Vous nous aiderez dans la gestion quotidienne du showroom:
Contact avec nos fournisseurs et clients

Envoi de mailing/campagnes emailing

Gestion de base de données

Gestion des réseaux sociaux et du site internet

Prospection commerciale

Installation et suivi des collections

Merchandising Vous êtes dynamique et autonome et le milieu de la mode vous intéresse.

Vous êtes étudiant en marketing / commerce / communication .

Vous êtes à la recherche de nouveaux défis et d’une expérience formatrice.

Le bilinguisme FR/NL ou FR/EN est un plus.

Stage non rémunéré

Assistante Marketing/Communication

Posté par | 10 juillet 2017 |

FIVEFASHION
Ville: Ukkel BRU BE
Nous sommes une agence commerciale basée à Uccle sous l’enseigne FiveFashion. Nous représentons une dizaine de marques belges et étrangères dans le secteur du prêt-à-porter et de l’accessoire et nous recherchons un/une stagiaire. 5 Stage de 3 mois minimum

Vous nous aiderez dans la gestion quotidienne du showroom:
Contact avec nos fournisseurs et clients

Envoi de mailing/campagnes emailing

Gestion de base de données

Gestion des réseaux sociaux et du site internet

Prospection commerciale

Installation et suivi des collections

Merchandising Vous êtes dynamique et autonome et le milieu de la mode vous intéresse.

Vous êtes étudiant en marketing / commerce / communication .

Vous êtes à la recherche de nouveaux défis et d’une expérience formatrice.

Le bilinguisme FR/NL ou FR/EN est un plus.

Stage non rémunéré

Un comptable (H/F)

Posté par | 7 juillet 2017 |

L’Ecole européenne de Bruxelles I
Ville: Ukkel BRU BE
Sous l’autorité hiérarchique de l’administrateur de l’école et du comptable principal, le comptable est responsable de:

la vérification des données des élèves par rapport à la catégorie (I, II ou III) chaque année scolaire

la gestion du minerval des élèves de cat III

la gestion des frais scolaires pour les élèves des sites d’Uccle et de Berkendael

l’envoi des factures aux parents (clients) et rappels

l’envoi des dossiers des impayés aux avocats de l’école et suivi des dossiers

la création des clients dans le logiciel comptable (SAP)

toutes les démarches pour l’exonération TVA du personnel détaché

la rédaction des courriers, documents, contrats, certificats ou attestations à délivrer au personnel, aux parents et aux autres agences

la gestion comptable des sorties scolaires pour le cycle primaire et des voyages scolaires pour les sites d’Uccle et de Berkendael

le calcul des frais de mission des inspecteurs

l’imputation des commandes et des factures en SAP

la préparation des extraits bancaires pour imputations dans SAP

Profiel :
Au minimumun diplôme de Bachelier en comptabilité (obtenu en cours de jour)

excellente maîtrise du français (oral et écrit) et bonne connaissance de l’anglais, la connaissance du néerlandais étant un atout

excellente maîtrise des outils informatiques (excel) et des réseaux; la connaissance de SAP étant un atout

flexibilité d’organisation, proactivité et capacité d’assurer le suivi des dossiers de façon autonome

bonne organisation personnelle, précision et rigueur dans les tâches administratives

certificat récent de bonne vie et mœurs (type 2).

Une expérience dans un milieu international est un atout.

Aanbod :
un contrat à durée indéterminée soumis à la législation belge dans ses dispositions sociales et fiscales (voir statut du PAS sur www.eursc.eu)

Un environnement de travail multiculturel et stimulant

une scolarisation gratuite pour les enfants des employés des Ecoles européennes

un salaire brut mensuel calculé sur base d’un plein temps € 3.559,42 brut

un job varié avec beaucoup de contacts

30 heures dont les modalités seront définies de commun accord.

Skydoo
Ville: Ukkel BRU BE
**Skydoo** is een belangrijke speler op de Europese markt met als missie het geven en implementeren van oplossingen voor mobiliteit, IT, archiefopslag en kantoorautomatisering met hoge toegevoegde waarde. Skydoo heeft gereputeerde partners zoals Microsoft, Winbooks en Xerox, wiens kennis en ervaring goed gekend en gewaardeerd worden in dit sector.

**Functieomschrijving: **

  • Ontwikkeling van websites (statisch, dynamisch, CMS & E-Commerce)
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • Klantmanagement: opstellen van nodige specificaties, opvolgen van projecten, klantenondersteuning
  • Debuggen, troubleshooten, lay-out en scripttaal in diverse browsers (IE, Firefox, Safari & Chrome)

**Uw technische achtergrond: **

  • Je beschikt over een Bachelor diploma in Web Design, Web Development, Webmaster of een equivalent
  • Je hebt ervaring met CMS
  • Je hebt een brede technische kennis van web-ontwikkeltaal en web-gerelateerde talen zoals HTML, CSS
  • Je beschikt over een goede kennis van PHP, MYSQL en JavaScript ( **Voor Back-end Developer: ** uitstekende kennis van PHP & Laravel)

**Profiel: **

  • **Je bent uiterst creatief**
  • **Je bent heel gemotiveerd en kan zowel zelfstandig als in groep werken**
  • Je hebt een sterke interesse voor nieuwe evoluties en ontwikkelingen in het domein van Web Design technologie
  • **Je bent klantgericht en bent bereid om te reizen naar je klanten in heel België**
  • Je bent sterk in het oplossen van problemen en hebt uitstekende analytische vaardigheden
  • Je bent proactief en kunt prioriteiten stellen

Talen: Nederlands en/of Frans. Kennis van het Engels is een voordeel.

Domein: Exploitatiesystemen Het toepassen van de privacywetgeving in de organisatie bewaken

Het overzicht m.b.t. de verwerking van persoonsgegeven beheren

Contactpunt zijn voor de privacy commissie Gebruikers, klanten en diensten adviseren en hen technisch ondersteunen Meewerken aan de testfase en oplevering van ontwikkelde toepassingen

Documentatie opstellen Domein: Software-engineering Technische oplossingen uitwerken

Configuraties of architectuur voorstellen, evalueren en keuzes voorstellen die zijn aangepast aan de functionele behoeften De realisatie van projecten superviseren en coördineren Domein: Telecomnetwerken Meewerken aan een audit van informatiesystemen

Veranderingen aanbevelen Informaticateams informeren of opleiden over de technische aspecten (werking, beveiliging, risico’s, …) of het gebruik van nieuwe informatica- en telecommiddelen Een integratieproject (implementering) of ontwikkelingsproject van hardware- of softwareoplossingen leiden of begeleiden Normen, standaarden, methodes, tools en procedures voor betrouwbaarheid, onderzoek of informaticaproductie bepalen en toepassen (kwaliteit, beveiliging, …) Domein: Kantoorautomatisering Domein: Informaticanetwerken Functionele behoeften van de onderneming of de klant analyseren

De technische eigenschappen van het product bepalen volgens het lastenboek De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren Controleren of het risicobeheer van de informatiesystemen van de onderneming toegepast wordt (beveiliging, vertrouwelijkheid, betrouwbaarheid, …) De aan nieuwe technologieën verbonden risico’s identificeren en beheersen

Veranderingen aanbevelen Indicatoren uitwerken en opvolgen

Controleren of de normen en standaarden door de informaticateams toegepast worden (analyses, exploitatie, productie, …) Technische documenten formaliseren en opstellen (lastenboek, technische specificaties, …) Maatregelen nemen voor informatiebeveiliging, risicodetectie (malware, cyberaanvallen, …) en reactie op incidenten De activiteiten van een team coördineren Domein: Geïntegreerde beheerprogramma’s – Enterprise resource planning Domein: Micro-informatica Domein: Minisystemen Domein: Databanken Domein: Client-server Ondersteuning bieden bij presales

Antwoorden op aanbestedingen

Commerciële voorstellen uitwerken (bedragen, middelen, realisaties, termijnen, …)

**Ons aanbod: **

  • Een volledige opleiding met vorming over onze producten en oplossingen
  • Een belangrijke functie in Web Design in een jong en aantrekkelijk bedrijf, gespecialiseerd in de High-Tech sector voor SMEs, ondernemers en start-ups
  • Een stage van 6 maand

**Geïnteresseerd?**

Maak jij graag deel uit van ons jong, dynamisch en getalenteerd team? Stuur dan je CV en motivatiebrief door naar **cv@skydoo.be**met als onderwerp **FRONT-END/BACK-END DEVELOPER INTERN**.

Gelieve ook te specifiëren welke programmeertalen je het best beheerst, zodat we een beter inzicht krijgen in je vaardigheden. Vergeet niet om ons je portfolio of voorbeelden van je werk te laten zien!

Skydoo
Ville: Ukkel BRU BE
**Skydoo** is een belangrijke speler op de Europese markt met als missie het geven en implementeren van oplossingen voor mobiliteit, IT, archiefopslag en kantoorautomatisering met hoge toegevoegde waarde. Skydoo heeft gereputeerde partners zoals Microsoft, Winbooks en Xerox, wiens kennis en ervaring goed gekend en gewaardeerd worden in dit sector.

**Functieomschrijving: **

  • Ontwikkeling van websites (statisch, dynamisch, CMS & E-Commerce)
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • Klantmanagement: opstellen van nodige specificaties, opvolgen van projecten, klantenondersteuning
  • Debuggen, troubleshooten, lay-out en scripttaal in diverse browsers (IE, Firefox, Safari & Chrome)

**Uw technische achtergrond: **

  • Je beschikt over een Bachelor diploma in Web Design, Web Development, Webmaster of een equivalent
  • Je hebt ervaring met CMS
  • Je hebt een brede technische kennis van web-ontwikkeltaal en web-gerelateerde talen zoals HTML, CSS
  • Je beschikt over een goede kennis van PHP, MYSQL en JavaScript ( **Voor Back-end Developer: ** uitstekende kennis van PHP & Laravel)

**Profiel: **

  • **Je bent uiterst creatief**
  • **Je bent heel gemotiveerd en kan zowel zelfstandig als in groep werken**
  • Je hebt een sterke interesse voor nieuwe evoluties en ontwikkelingen in het domein van Web Design technologie
  • **Je bent klantgericht en bent bereid om te reizen naar je klanten in heel België**
  • Je bent sterk in het oplossen van problemen en hebt uitstekende analytische vaardigheden
  • Je bent proactief en kunt prioriteiten stellen

Talen: Nederlands en/of Frans. Kennis van het Engels is een voordeel.

Domein: Informaticanetwerken Maatregelen nemen voor informatiebeveiliging, risicodetectie (malware, cyberaanvallen, …) en reactie op incidenten Domein: Kantoorautomatisering Ondersteuning bieden bij presales

Antwoorden op aanbestedingen

Commerciële voorstellen uitwerken (bedragen, middelen, realisaties, termijnen, …) Een integratieproject (implementering) of ontwikkelingsproject van hardware- of softwareoplossingen leiden of begeleiden Meewerken aan de testfase en oplevering van ontwikkelde toepassingen

Documentatie opstellen De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren Controleren of het risicobeheer van de informatiesystemen van de onderneming toegepast wordt (beveiliging, vertrouwelijkheid, betrouwbaarheid, …) Domein: Software-engineering Domein: Telecomnetwerken Informaticateams informeren of opleiden over de technische aspecten (werking, beveiliging, risico’s, …) of het gebruik van nieuwe informatica- en telecommiddelen Technische documenten formaliseren en opstellen (lastenboek, technische specificaties, …) Meewerken aan een audit van informatiesystemen

Veranderingen aanbevelen Domein: Exploitatiesystemen Het toepassen van de privacywetgeving in de organisatie bewaken

Het overzicht m.b.t. de verwerking van persoonsgegeven beheren

Contactpunt zijn voor de privacy commissie Domein: Geïntegreerde beheerprogramma’s – Enterprise resource planning Domein: Minisystemen Domein: Micro-informatica De activiteiten van een team coördineren Domein: Client-server Domein: Databanken Indicatoren uitwerken en opvolgen

Controleren of de normen en standaarden door de informaticateams toegepast worden (analyses, exploitatie, productie, …) Normen, standaarden, methodes, tools en procedures voor betrouwbaarheid, onderzoek of informaticaproductie bepalen en toepassen (kwaliteit, beveiliging, …) Functionele behoeften van de onderneming of de klant analyseren

De technische eigenschappen van het product bepalen volgens het lastenboek Gebruikers, klanten en diensten adviseren en hen technisch ondersteunen Technische oplossingen uitwerken

Configuraties of architectuur voorstellen, evalueren en keuzes voorstellen die zijn aangepast aan de functionele behoeften De aan nieuwe technologieën verbonden risico’s identificeren en beheersen

Veranderingen aanbevelen De realisatie van projecten superviseren en coördineren

**Ons aanbod: **

  • Een volledige opleiding met vorming over onze producten en oplossingen
  • Een belangrijke functie in Web Design in een jong en aantrekkelijk bedrijf, gespecialiseerd in de High-Tech sector voor SMEs, ondernemers en start-ups
  • Een stage van 6 maand

**Geïnteresseerd?**

Maak jij graag deel uit van ons jong, dynamisch en getalenteerd team? Stuur dan je CV en motivatiebrief door naar **cv@skydoo.be**met als onderwerp **FRONT-END/BACK-END DEVELOPER INTERN**.

Gelieve ook te specifiëren welke programmeertalen je het best beheerst, zodat we een beter inzicht krijgen in je vaardigheden. Vergeet niet om ons je portfolio of voorbeelden van je werk te laten zien!

Skydoo
Ville: Ukkel BRU BE
**Skydoo** is een belangrijke speler op de Europese markt met als missie het geven en implementeren van oplossingen voor mobiliteit, IT, archiefopslag en kantoorautomatisering met hoge toegevoegde waarde. Skydoo heeft gereputeerde partners zoals Microsoft, Winbooks en Xerox, wiens kennis en ervaring goed gekend en gewaardeerd worden in dit sector.

**Functieomschrijving: **

  • Ontwikkeling van websites (statisch, dynamisch, CMS & E-Commerce)
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • Klantmanagement: opstellen van nodige specificaties, opvolgen van projecten, klantenondersteuning
  • Debuggen, troubleshooten, lay-out en scripttaal in diverse browsers (IE, Firefox, Safari & Chrome)

**Uw technische achtergrond: **

  • Je beschikt over een Bachelor diploma in Web Design, Web Development, Webmaster of een equivalent
  • Je hebt ervaring met CMS
  • Je hebt een brede technische kennis van web-ontwikkeltaal en web-gerelateerde talen zoals HTML, CSS
  • Je beschikt over een goede kennis van PHP, MYSQL en JavaScript ( **Voor Back-end Developer: ** uitstekende kennis van PHP & Laravel)

**Profiel: **

  • **Je bent uiterst creatief**
  • **Je bent heel gemotiveerd en kan zowel zelfstandig als in groep werken**
  • Je hebt een sterke interesse voor nieuwe evoluties en ontwikkelingen in het domein van Web Design technologie
  • **Je bent klantgericht en bent bereid om te reizen naar je klanten in heel België**
  • Je bent sterk in het oplossen van problemen en hebt uitstekende analytische vaardigheden
  • Je bent proactief en kunt prioriteiten stellen

Talen: Nederlands en/of Frans. Kennis van het Engels is een voordeel.

Domein: Minisystemen Gebruikers, klanten en diensten adviseren en hen technisch ondersteunen Domein: Geïntegreerde beheerprogramma’s – Enterprise resource planning De realisatie van projecten superviseren en coördineren Domein: Databanken Domein: Micro-informatica Controleren of het risicobeheer van de informatiesystemen van de onderneming toegepast wordt (beveiliging, vertrouwelijkheid, betrouwbaarheid, …) Maatregelen nemen voor informatiebeveiliging, risicodetectie (malware, cyberaanvallen, …) en reactie op incidenten Domein: Telecomnetwerken Technische documenten formaliseren en opstellen (lastenboek, technische specificaties, …) Domein: Client-server Ondersteuning bieden bij presales

Antwoorden op aanbestedingen

Commerciële voorstellen uitwerken (bedragen, middelen, realisaties, termijnen, …) Domein: Software-engineering De activiteiten van een team coördineren Informaticateams informeren of opleiden over de technische aspecten (werking, beveiliging, risico’s, …) of het gebruik van nieuwe informatica- en telecommiddelen Domein: Exploitatiesystemen Meewerken aan een audit van informatiesystemen

Veranderingen aanbevelen Meewerken aan de testfase en oplevering van ontwikkelde toepassingen

Documentatie opstellen Het toepassen van de privacywetgeving in de organisatie bewaken

Het overzicht m.b.t. de verwerking van persoonsgegeven beheren

Contactpunt zijn voor de privacy commissie De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren De aan nieuwe technologieën verbonden risico’s identificeren en beheersen

Veranderingen aanbevelen Domein: Informaticanetwerken Een integratieproject (implementering) of ontwikkelingsproject van hardware- of softwareoplossingen leiden of begeleiden Functionele behoeften van de onderneming of de klant analyseren

De technische eigenschappen van het product bepalen volgens het lastenboek Domein: Kantoorautomatisering Indicatoren uitwerken en opvolgen

Controleren of de normen en standaarden door de informaticateams toegepast worden (analyses, exploitatie, productie, …) Technische oplossingen uitwerken

Configuraties of architectuur voorstellen, evalueren en keuzes voorstellen die zijn aangepast aan de functionele behoeften Normen, standaarden, methodes, tools en procedures voor betrouwbaarheid, onderzoek of informaticaproductie bepalen en toepassen (kwaliteit, beveiliging, …)

**Ons aanbod: **

  • Een volledige opleiding met vorming over onze producten en oplossingen
  • Een belangrijke functie in Web Design in een jong en aantrekkelijk bedrijf, gespecialiseerd in de High-Tech sector voor SMEs, ondernemers en start-ups
  • Een stage van 6 maand

**Geïnteresseerd?**

Maak jij graag deel uit van ons jong, dynamisch en getalenteerd team? Stuur dan je CV en motivatiebrief door naar **cv@skydoo.be**met als onderwerp **FRONT-END/BACK-END DEVELOPER INTERN**.

Gelieve ook te specifiëren welke programmeertalen je het best beheerst, zodat we een beter inzicht krijgen in je vaardigheden. Vergeet niet om ons je portfolio of voorbeelden van je werk te laten zien!

Assistante Marketing/Communication

Posté par | 25 avril 2017 |

FIVEFASHION
Ville: Ukkel BRU BE
Nous sommes une agence commerciale basée à Uccle sous l’enseigne FiveFashion. Nous représentons une dizaine de marques belges et étrangères dans le secteur du prêt-à-porter et de l’accessoire et nous recherchons un/une stagiaire. 5 Stage de 3 mois minimum

Vous nous aiderez dans la gestion quotidienne du showroom:
Contact avec nos fournisseurs et clients

Envoi de mailing/campagnes emailing

Gestion de base de données

Gestion des réseaux sociaux et du site internet

Prospection commerciale

Installation et suivi des collections

Merchandising Vous êtes dynamique et autonome et le milieu de la mode vous intéresse.

Vous êtes étudiant en marketing / commerce / communication .

Vous êtes à la recherche de nouveaux défis et d’une expérience formatrice.

Le bilinguisme FR/NL ou FR/EN est un plus.

Stage non rémunéré